א א

כך תעצימי את הפעילות הגופנית שלך

אם יהיה לך נוח ונעים כשאת עושה ספורט – תוכלי להתמיד בפעילות גופנית נמרצת לאורך זמן וכך תשיגי את מטרותייך, תיכנסי לכושר ותיראי במיטבך. כך תעשי זאת נכון

פעילות גופנית היא כבר מזמן חובה וזאת כבר עובדה. פעילות ספורטיבית, מכל סוג שהוא ובכל עצימות, תורמת מאוד לבריאותנו התקינה ולא פחות מכך מסייעת להשיג גוף חטוב ומוצק, כפי שרובנו רוצות. אז איך נעודד את עצמנו להתמיד בפעילות גופנית טובה ומיטיבה?

 

נבחר בפעילות גופנית מתאימה
אם נבחר בפעילות שאנו נהנות לבצע אותה – כך יגדלו הסיכויים שנתמיד בה. למשל, אם ריצה על ההליכון בחדר הכושר עושה לך את זה – בחרי בריצה והתייעצי עם המאמנים בחדר הכושר לגבי משך ועוצמת הריצה.
אם את מעדיפה פעילות רגועה יותר – ייתכן שפילאטיס או יוגה יתאימו לך ואם את מעדיפה פעילות באוויר הפתוח, בפארק או בים, כדאי שתדעי שגם בעונת הקיץ יש קבוצות ומאמנים שמתמקדים בפעילויות אלה ואת רק צריכה לבחור מביניהם. ואולי בכלל את מעדיפה שחייה בבריכה? בכדי לדעת מהי הפעילות המתאימה במיוחד עבורך – כדאי להירשם לשיעור ניסיון ובו לבחון איך את והגוף שלך מתמודדים עם הפעילות. לאחר שתנסי – תבחרי בהתאם.

 

נבחר בגדי ספורט ייעודיים
אחרי שבחרת את הפעילות אותה את רוצה לבצע, זה הזמן להצטייד בבגדים והנעליים המתאימים עבורה. שימי לב שלכל סוג של ספורט אותו תרצי לבצע, יש לבחור את הביגוד הייעודי המתאים לו.
בכדי שתתמידי ותעצימי את הפעילות הגופנית שלך, חשוב שתבחרי את הפריטים שמתאימים לך במדויק, החל בנעליים שמתאימות לסוג הספורט שבחרת ועד ביגוד מתאים שיגן על גופך ויגרום לך להרגיש טוב במהלך האימון.
כדאי, למשל, לבחור בבגדים שעשויים מבדים נושמים, מאווררים ומנדפי זיעה. בגדים שעשויים מבד שהמגע שלו על הגוף לא יהיה נעים לך עלולים להפריע לך באימון כי את רק תרצי לסיים אותו בכדי להסיר אותם מגופך.

 

נצטייד באמצעי הגנה
אחד הדברים שמציקים לנשים רבות במהלך האימון הוא ריח הזיעה. לכך יש פתרון פשוט יחסית – דאודורנט, פריט שגם כך הוא פריט חובה לכל יום ויום בשנה ובקיץ על אחת כמה וכמה. רק שבעת פעילות גופנית כדאי לבחור בדאודורנט אפקטיבי, כמו הדאודורנט החדש קרמה הגנה מוגברת בעת פעילות ספורטיבית, שהוכח שהוא מעניק הגנה מקסימלית מפני זיעה, מסייע במניעתה ומגן עליך כשאת בפעילות הספורטיבית המתאימה במיוחד עבורך